2014. május 29., csütörtök

Film nagyító készlet. Orosz, gyakorlatilag új - Jelenlegi ára: 6 500 Ft

Film nagyító készlet. Orosz, gyakorlatilag új, elfekvő készletből. Én nem használtam, örökség, de minden lámpa világít. Eredeti hordtáskájával, tartalék izzókkal.
Személyes átvételre NINCS lehetőség, mert csak aukció zárás után tartózkodik ott a megbízott emberem az örökölt családi házban. Csak postázást vállal!
 
Banki előreutalással. Utánvétellel nem postázok.
Kikiáltási ár alatt nem tudok terméket eladni.
 
Bármilyen kérdésre én is csak a fotó, leírás alapján tudok válaszolni!
 
 Az aukció zárás után levelet küldök.
Amennyiben a licit lejárta után 3 napon belül nem jelentkezik, és 7 nap után sem fizeti ki a terméket, negatív értékelést adok.
 
A képek mindig az aktuális termékről készültek, igyekeztem részletesen, méretekkel.
 A félreértések elkerülése végett, ha bármit nem ért, vagy bizonytalan valamiben, kérdezzen licit előtt, nagyon szívesen válaszolok, de utólagosan nem fogadom el, hogy nem ilyenre gondoltam.
Árut vissza nem veszek, nem cserélek, licitet nem törlök !
Magán, privát aukció!  Számla, garancia, csere, visszavétel nélkül !!
KÖSZÖNÖM MEGÉRTÉSÜKET!


Jelenlegi ára: 6 500 Ft

Az aukció vége: 2014-06-12 13:53
. Film nagyító készlet. Orosz, gyakorlatilag új - Jelenlegi ára: 6 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése