2014. április 25., péntek

144. Lara fehér átlapolt pamut felső!!Nagyon Jó!!! - Jelenlegi ára: 990 Ft

Eladó egy nagyon szép különleges, egyszínű, testre simuló felső nagyon jó minőségű  pamut anyagból. Mellrész alatt húzott és átlapolt. Hihetetlen gyönyörű dekoltázst ad!!! Talán kétszer volt rajtam, bulira vettem. Nem kopott, nem foltos, nem kinyúlt, gyönyörű fehér színű. Igazi csajos, csini, kényelmes viselet. Amilyen egyszerű, olyan dögös felvéve.
Vállszélesség: 36cm, lefektetve mértem, nagyon rugalmas, 10cm-t is enged a nyúlása. L-es méretig is ajánlom. Szoknyával, de nadrággal is egyaránt nagyon jól kombinálható a saját stílusnak megfelelően. Kényelmes, nagyon jó minőség.
Minden adatot megadtam, de kérésre szívesen mérek. Próbáltam mindent fényképezni.
Kérlek a méreteknél mindig a mért adatokat vedd figyelembe.
Ha bármi kérdésed van tedd fel bátran.
Minden ruhám kifogástalan állapotú, folt és szakadásmentes.
 
Terhesség és szülés miatt az egész szekrényt válogatom, nagyon sok kisméretű márkás ruhám van, felsők, pulcsik, farmerek, nadrágok, csinos ruhák stb. És még cipők, ékszerek, kiegészítők nagyon nagy választékban.  
Több termék vásárlása esetén kedvezményt biztosítok, ez a fix áras termékeimre vonatkozik!!!
Simán csak saját felelősségre postázok!
Személyes átvétel csak Szigethalmon lehetséges.
 
Köszönöm, hogy benéztél!
 


Jelenlegi ára: 990 Ft

Az aukció vége: 2014-05-15 13:40
. 144. Lara fehér átlapolt pamut felső!!Nagyon Jó!!! - Jelenlegi ára: 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése